Vilken härlig da´ da´ da´ da´ daaaa´!

Äntligen sol & äntligen känns det liiitegrann som sommar vilket gillas massor :D
Planeringen för midsommar tar alltmer form och vi har det vi gör om man säger så. Lanternan imorgon, mysmidsommar i chalets hus på fredag, och midnattstravet på lördag! :) Det kommer blir en kanonhelg känner jag på mig!

Planerna inför nästa veckas jauret trip börjar också smidas så smått. Kollade in lite alternativa ressätt, och då cykel känns rätt uteslutet så checkade jag in hur bussarna gick. En tur på torsdagkväll avgick kl 16.15 från busstationen. "Perfekt" tänkte jag. Sen tittar jag på ankomsttiden.
23.10!
HAHA! 6.55 h för en 14 mil lång resa kändes sådär. Det blir därför att smida lite till inför den resan, men pappde är vi - som tusan! :)

Puss & hej / B


Kommentarer
Postat av: Louice

JAAAA! Snart kommer ni, o ja, busstiderna är skit! men ta bussen som går 14.15 så kan du komma torsdag ändå (: Snart får ja fara hem o sova, puss vännen (:

2010-06-24 @ 04:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0