Bättre och bättre dag för dag

Idag är det den nionde maj. Det innebär alltså att jag levt i 26 år idag. Jag börjar komma ikapp mina bra vibrations-brudar ;)

Gud har gråtit hela dagen över att han för 26 år sedan förlorade en av sina änglar (ja, det är jag, haha) för det har varit ett riktigt skitväder idag :( Men vi har haft det mysigt ändå. När det regnade som mest satt vi alla i våra solstolar under stora parasoll och mös. Men imorgon & resten av veckan vi är här vill jag mysa i solen och inte i nån jävla skitskugga. Hör du det Gud?

Igår överraskade tjejerna mig med tårta på våran favvorestaurang och sedan gick vi ut och ägde alla uteställen i denna stad. Och SOM vi ägde ;) 
Idag har vi legat vid poolen, men vädret ville annat, så vi har shoppat och haft oss istället. Nu ikväll har vi ätit god middag & sett hockey på hotellets storbilds-tv, och så överraskade hotellpersonalen mig med en stor gräddtårta. Medans en i personlen skar upp tårtan passade Regina på att säga till honom; "You know, if it stands, you will get married!!". Han blev minst sagt generad och vi skrattade så vi satte halsmandlarna i magen! Hahaha!

Vi kan lätt konstatera att flosklerna har flödat under resan. Jag med min svengelska och Lina, som entrat the blond side of life, håller ställningarna, tillsammans med Regina och hennes låt-kunskaper. "En sång på T.. åh, få tänka.."
Fem minuter senare utbrister hon  "Jo, men den här 'Talibanan' "

Avslutningsvis så kan jag bara säga att vi njuter av varje sekund här. Vi har det helt underbart, omän vi saknar alla därhemma också. Nu håller vi tummarna för soooool så det även får SE ut som vi varit utomlands.



Puss & godnatt & tack för alla födelsedagshälsningar!


Kommentarer
Postat av: Louice

fina fina du. :)

2010-05-10 @ 17:02:09
URL: http://louicewestin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0