Bekvämligheten har tagits till ett nytt stadium.

I går åt vi middag på ett mexikansk ställe, god mat och en trubadur som spelade låtar "only for us" :)
Sen efter middagen började dom pracka på oss drinkar, men vi tackade nej, å dom fortsatt, till slut förklarade vi att vi inte skulle dricka utan att vi skulle hem å sova, jag kan typ utan tvekan säga att jag aldrig sett nån mer förvånad kille, han kunde inte förstå detta, vi förklarade då att vi bara var här för att ta det lugnt, sola & bada.
Men svenska tjejer säger han -Ni är här för att festa och skaffa killar, å har man redan en kille så spelar det ingen roll, ni är ju här!

Kan inte låta bli att fundera om dom flesta svenskar är så!? 
  
Vi kan då lugnt ta bort oss från den kategorin, vi har fått stämpeln "pensionärer" igen!
Även denna kväll blir lugn, först lite mat, shopping och sen ska vi krypa ner i sängen och se Tre kronor.

Sista kvällen nu...  ångest, men samtidigt så ska det bli skönt att komma hem, även om hem kommer att vara Göteborg.

Jo just ja, måste berätta om en liten rolig sak som hände idag, vi har i princip alla solat topless hela veckan, kändes lite konstigt i början, jag iallafall brukar inte göra det, känns lite för privat på nåt sätt, men det har ändå gått bra.
Men jag tror jag har blivit lite föööör van.
Gick upp och åt lite lunch på rummet idag, när jag sen ska gå tillbaka till poolen kommer Emma, då utbrister hon  -Faan va coolt att du går omkring topless inne på hotellet!
Insåg då att jag glömt bikiniöverdelen :S

Riktigt så bekväm har jag inte blivit med att visa allt, men en snyggare bränna får man, helt klart! :)




Dags för lite hockey nu, Go ryssland!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0