Det går bra nu! Kompis, det går bra nu!



Sommarlovspeppen börjar komma över mig mer & mer. DET ÄR FAN NÄRA NU! :)
Imorgon senast kl 12.00 (för det har vi bestämt!!!) är vi klara med all skol-shit som ska lämnas in, och då återstår "endast" en tenta på tisdag och en opponering på torsdag! SWEET!

Idag fyller sötgumman Regina 18 år för 11 gången! Det är inte illa pinkat. Igår avslöjade hon dessutom att hon skulle experimentera ihop en ny tårta, vilket fröken Gottegris tycker låter sjukt spännande.

Näe, nu ska jag pallra mig i väg och handla. Äntligen har ju lönen ramlat in på kontot, och efter att bilen blivit servad och jag varit ute och rest så var den efterlängtad. Känns skönt att slippa äta tapeter en vecka till...

Det är mycket som rullar i medvind nu, och jag älskar känslan!

Puss / B


Kommentarer
Postat av: louice

gilla. :)

2010-05-27 @ 22:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0