Från besvikelse till lycka!

Det vart ju en tidigkväll för samtliga igår för att vi skulle stiga upp tidigt å bege oss till stranden, men när vi vaknade imorse och tittade ut så var himlen grå-svart!!!!!
Luften gick ur oss alla och besvikelsen var total.
Vi gick ner å åt frukost och dom andra stannade sedan ute vid poolen, men jag tyckte dock att det var lika bra att sova när det är skitväder ute, så jag gick upp och sov och när jag sedan vaknade där vid ett så gick jag ner till poolen igen, å 5 minuter senare vaknade även solen, perfekt tajming!

Så vi fick flera timmar i solen, helt lovely, det här är ju bland det bästa man kan vara med om!
Nu är det dags för en tupplur innan det är dags för party på rum 102!!

Puss!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0