God morgon världen!

Jag har just vaknat efter en inte så bra natt, jag har sovit som man brukar göra natten mot julafton (trots att jag är vuxen så är jag fortfarande som ett barn när det kommer till sånt här)

Jag har väl vaknat typ en gång i timmen och kollat klockan om det inte snart är morgon!!

Nu ska jag bara stiga upp och duscha, packa in allt i bilen, sen bär det av mot flygplatsen för mig, lina & Emma!
Dom andra kommer ner ikväll.....

Sen hoppas jag att dom är snälla på flygplatsen för min väska väger 23kg å det finns inte en sak jag kan ta bort!!

Håll tummarna!

På återseende.....

/Regina


Kommentarer
Postat av: Sanna

23 kg!? Hahha, så söt du är, va fan har du med dig? ;P När jag for till Thai vägde min väska 9 kg

HA DET SÅ BRAAAAAA, VI SES I GÖTEBOOOORG! PUSS

2010-05-05 @ 21:00:05
URL: http://sannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0