Hej söndag...

...och HEEEJ segheten!

Tog en lång, skön och välbehövlig sovmorgon i morse. Den behövdes efter de bravader man utövat i helgen. Fredagen var visserligen lugn, för då fick jag bara två toksköna vinster i kubb på min meritlista, och det var ju liksom inte så ansträngande ;)
 
Under lördagsmorgonen startade dock kraftprovet där man skulle sålla slitvargarna från latmaskarna. Det var nämligen dax för Regina och Robbans hus att byta färg från aprikost till mörkgrått. 15 tappra själar var samlade och under 6 h kämpade vi på för att göra midsommarstigen 6 till de hetaste huset på gatan. Sagt och gjort! Det blev så jädra snyggt! :) Jag hoppas Regina lägger ut några najsa före -och efterbilder sedan på mästerverket vi åstadkom! 
Efter en liten taktikvila och en dusch startade sedan grillfesten, vilket blev en mycket lyckad tillställning. God mat, gott (OCH KALLT) dricka och helt jädra LOVELY sällskap! Usch vad ni är fina alla ni!

Som sagt. Det känns att det är söndag. Jag känner att huvudet bultar lite mer än vanligt, ögonlocken har gått upp tre kilo i vikt och min högerarm värker, men livet är underbart, så varför klaga?

Puss på er! /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0