Ingen vanlig dag....

"När lillan kom till jorden,
det var i maj, när göken gol,
sa mamma att det lyste
av vårgrönt och av sol.

Och därför, säger mamma,
så är jag nästan alltid glad,
jag tycker hela livet
är som en solskensdag.""

Denna visa sjöng alltid min kära fina mor för mig när jag var liten för hon tyckte den passade så bra på sin lilla dotter.

Det var 10592 dagar sedan, en solig Onsdag som jag kom till världen, därför firar vi idag min födelsedag, eller min och min, delar den nog med ganska många andra men för mig och mina nära och kära är det min dag!

Det ska iallafall firas med tårta, älskar att göra tårtor!
Det andra baket skulle jag dock gärna lämna, förstår inte varför det är den som fyller år som ska "måsta" bjuda på fika, det bästa vore ju om man blev bjuden på fika och en stor fin överrasskningstårta.
Det vore nåt!  :)

Men eftersom det inte fungerar så så kommer jag nog att spendera ett antal timmar till bak imorgon, sen om det går att äta får väl tiden utvisa, annars tar jag fram tårtorna direkt och kastar det andra! :)

Kramkram

//R


Kommentarer
Postat av: Linka

Stora grattis-kramar:)

2010-05-27 @ 06:51:15
Postat av: Jenny

Ett till grattis från en som faktiskt kommer ihåg i år...!!! Puss puss även från Moa, Maja och karl!

2010-05-27 @ 13:43:24
URL: http://hartelius.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0