Jag vill bara ha sommarlov nu..

Skolan är inne på slutspurten nu. Endast denna vecka och nästa kvar innan "sommarlovet" står för dörren. Det ska bli så jädra lovely! Nu kommer jag ju visserligen att jobba i sommar, men mitt jobb känns som det mest perfekta man kan ha under sommarhalvåret, så det är jag inte ett dugg bekymrad över.

Men innan fredagen den 4/6 så har vi aaaaalot to do. Två artikelgranskningar ska in, en "tänkt studie", samt att det ska skrivas en tenta i statestik på tisdag. Tur att man är så lyckligt lottat att ha en Sarah i klassen som avsätter dyrbar egentid för att lära oss mindre tänkta (näst intill utvecklingsstörda, om jag snackar för mig själv) klasskompisar allt hon kan inom ämnet - och DET är inte lite det! :)

Vad har jag då lärt mig så här lång in i kursen Vetenskaplig teori och metod? Jo - jag ska aldrig i helvete börja forska! Hihi!


Pyss & Kram /B


Vi håller alla tummar & tår och hoppas - hoppas att allt ska bli bra! Tankarna är hos dig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0