Livet är underbart!

Jag instämmer med förespråkande och vill verkligen tacka alla ni underbara tjejjer som var med i Turkland och Göteborg! <3

När man åker med ett gäng kompisar sådär så kommer man varandra mycket nära. Jag älskar känslan av att man kan vara sig själv. Ibland orkar man inte vara på sitt bästa humör och när man känner att man blir accepterad ändå så är det underbart!

Även om det är väldigt skönt att komma hem till sitt "eget" och sin familj så känner jag idag en saknad efter alla som var med på resan, vi har ju trotts allt varit med varandra dygnet runt i nästan två veckor!
Kom på mig själv att sitta och småle vid datorn på jobbet idag när jag tänkte på alla små roliga insidenter vi varit med om :)

Jag Älskar er alla! <3



/Charles

PS/ Jag ser redan fram emot att ha en reunion med Turklandgänget!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0