Premiär för Bea i SIN EGNA webcam (filmerna får ni på mailen, haha)



















Här sitter en väldigt nöjd tjej på nyfyllda 26 jordsnurr med en ny, underbar, vit, fin bärbar dator i knäet :)
Den var till en början röd, men jag bytte till en vit. Huss skrattade och sa att han frågat på affären om han fick byta den till en annan färg om nu den röda inte skulle duga, och inflikade till expediten "min tjej tycker nämligen att färgen är viktigare än prestandan".. Jaja :P


Idag står sata-statestik på schemat. Jag har sett lite föreläsningar nu på morgonen och försöker nu förstå några åhörarkopior som jag håller i min hand. Det verkar blir en tuff utmaning. Jag funderar strakt på att försöka förstå skiten på Ibiza istället för här på goatmountain då solen börjar kika fram allt mer mellan molnen. Man måste ju försöka förena nytta med nöje, och sen är man ju som lite smånyfiken över vilka nya faciliteter Ibiza har att erbjuda i år ;)

Puss från mig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0