Siesta

Ligger på rummet medans mina rumskompisar befinner sig på beachen, kände inte för att bränna mig, har fått lite färg idag, nu är jag inte vit längre, men man blir inte BRUN på en dag, så jag tar mig en liten siesta istället, å då kan jag ju passa på att uppdatera med lite bilder!


Lina jag & Emma möter upp de andra på Landvetter!


Lina Emma & Jag på flyget


Sen somnade vissa och jag kan berätta att Emma vaknade med en extrem nackspärra! :)


Vi på Bio i GBG, såg Farsan & The Bounty Hunter


Bea sovandes på Landvetter


På flyget till Turkiet, vi sover rätt mkt! :)


Jag & Bea i bussen till hotellet, efter 29h på resande fot ser man ut så här:


Bea Lina & Jag äter lunch på hotellet!


Middag på Flash, turkiets "bästa" restaurang


Lina hittade en passande skylt:


Emma njuter i poolen!


Challans sovpose.


Emma Challan & Jag på Hotellet


Lina med en Efes!


Emma drack också en!


Lina Rigge & Bea


Bea & Emma vräker.


Lina Rigge & Bea på "eran balkongfest"


Challan & Jag


Världens goaste drinkar


Jag njuter av en Strawberry Daiquiri


Emma dricker gott.


Så hääääär gott var det där.


Lina ville ha sex on the beach!


Vi i barnen.


Det var allt för denna gång, nu ska jag hinna vila en stund också! 

//R

Kommentarer
Postat av: Jenny

Avundsjukan har ett ansikte (mitt)!

2010-05-10 @ 16:17:43
URL: http://hartelius.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0