Tjohej, ikväll väntar födelsedagsgalej!

Egentligen är det inte värst mycket att fira, vi blir ju bara äldre och gråare, men ikväll ska jag & regina ha våran lilla födelsedagsferre iaf! :) Jag är djuriskt peppad och jag hoppas kvällen kommer att bli helt fantastisk!

Meeeen som vanligt återstår det eviga tjej/lördagsproblemet - Kläderna! Trots några garderober fulla med kläder, så hittar jag som vanligt inte något passande att ha på mig :P Men detta har dock en förklaring just denna lördag. Det är tusan inte lätt att hitta några kläder att ha på sig, när jag under två dygn gått upp 65 kilo... 
Men det löser sig, sa mannen som sket i badkaret!

Vi hörs nog senare! :)
Puss & hej, födelsedagsgalej /B 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0