Tjoooosdeeej!

Varför göra nåt idag som man kan skjuta på till imorgon!?

Just nu är det mycket som ska göras och behöver göras, men jag har en tendens att skjuta allt framåt, men IMORGON, då j-vlar!!  :)


Idag har jag varit på stan och ätit lunch med Märta, mkt trevligt, hoppas på många fler luncher! :)

Efter det tog vi en liten shoppingrunda, fyndade två toppar, men varför är det alltid så att då man har pengar att spendera finns det aldrig nåt att köpa!??
Men jag kom ju då inte hem tomhänt iallafall! :)


Nu ska jag ta och göra mig klar för min date med bea som vi ska ha via webkameran, nu ska lördagen planeras, då är det dags för våran f-ferre!!

Den kommer dock att bli väldigt reducerad då många är upptagna på annat håll, förstår ine hur folk kan välja brännbollsyran, möhippor och ESC istället för detta!?!  :P

Men känner på mig att det kommer att bli en väldigt naaajs kväll, vi får ju besök av några Very Important Persons!!  :)

//R

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag känner mig väldigt VIPPIG så jag hoppas att jag är en av dessa du talar om... hahaha!



Var är husbilderna vännen? Vill ju se! Och ja, jag vet att lördag inte är långt bort, men jag vill se NU JU!



Kram Kram

2010-05-26 @ 12:45:36
URL: http://hartelius.bloggagratis.se
Postat av: Gina

Självklart är du en av dom -VipJenny! :)

Bilderna kommer, hade tänkt hinna måla knutarna först bara, men det slutar ju aldrig regna :(

2010-05-26 @ 14:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0