2010-11-30

Kom hem åtta i morse efter att ha jobbat 19 h i sträck. Trött tjej? Oja! Sängen var underbart skön att lägga sig i vill jag lova, och jag sov som en stock tills för en och en halv timma sedan då pappa & sara ringde och ville komma förbi en sväng. Så vi har druckigt glögg och ätit pepparkakor och bara myst! :)

Ska åka och middagshandla nu för några dagar, men det står still i skallen vad jag ska kocka ihop för mat. Förslag nån? Gärna nåt som ger många matlådor! Jag har idétorka så det sjunger om det!

Match ikväll. Tagga hårt!
/Puss B

Kommentarer
Postat av: Sarah

Usch vännen, jag tycker du är för energisk för ditt eget bästa :-S Pözz

2010-12-03 @ 20:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0