Back in the loop.

Nyss satt jag och var så nöjd över att det var fredag och jag var ledig. Nu sitter jag här och har ågren över att det är söndagkväll och tillbaka till allvaret imorgonbitti.

Ska infinna mig på min nya praktikplacering imorgon och magkänslan känns inte lika bra nu som inför förra placeringen. För det första så är man ganska mättad från den placering som vi just kom ifrån. Jag är liksom less att vara top notch och prestera hela tiden. Och för det andra är det BETYDLIGT jobbigare att praktisera än att jobba. Man ska hela tiden vara lyhörd, intresserad, ta intiativ och lära sig saker som man ska komma ihåg en halvtimma senare. Sen har jag ju mina förutfattade meningar, men snälla, bevisa för mig att jag har fel, gärna redan imorgon eftermiddag tack!

Hoppas hoppas hoppas att detta ska bli bra. Men fem veckor går fort, det har jag ju redan fått erfara.

Pyss/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0