Bara för att jag kan.

Jag har ärligt talat glömt hur det kändes att vara hemma (nästan) en hel kväll och inte ha några måsten. Och vet ni, det är heelt jäkla underbart! :)

Jag älskar att kunna slå på tvn och slöse nåt skitprogram, bara för att jag kan. Jag älskar att ligga med filten över mig iförd mina myskläder och världens sötaste tofflor, bara för att jag kan. Ja, och så måste jag gå på toa med jämna mellanrum, bara för att jag måste.

Imorgon vankas en låång sköön sovmorgon, och så världens bästa mysfredag. Jag vill julpynta, men de är kanske väl tidigt? Får nog nöja mig med att se på Sunes Jul.

Puss & hej! /B

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahah "bara för att jag måste"



Du är kul du Bea ;)

2010-11-19 @ 14:42:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0