Childhood memories!

Nu har tekniska jag hittat felet på bloggen, eller felet å felet? det var bara jag som inte förstod mig på allt "krångligt".


Ska nu ta mig en powernap innan jag ska hoppa in i duschen och göra mig klar för kvällen, är sjukt taggad :)
Tjejkväll a´la 80-tal med sushi (sushi kom faktiskt till sverige 1973, så det är godkänt), sen S8 med Lili & Susie.
Har nog sjungt och dansat till dessa tjejer ett X antal timmar när jag var liten!
Jamena vem har inte det? 

Finns iofs undantag, pratade med en kille född på 90-talet i veckan om kvällen, fick då reaktionen -Lili & Susie, vem är det?
Hahaha!!

Men visst syns vi på dansgolvet!??

//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0