dag ett, check.

Första dagen på nya stället är avklarat. Har korvstoppning i huvudet (mer än vanligt) och är så fullproppad av nya intryck och information. Överlag känns det dock helt okey, så jag hoppas att mitt första intryck håller i sig.

Hann bara innanför dörren på stället så frågar sköterskan om jag är bra på att ta prover då dom hade en patient som var så himla svårtstucken. Sköterskan hade testat två gånger och hennes kollega tre, men jag kunde ju inte mer än misslyckas tänkte jag (som verkligen inte brukar vara förstahandsvalet i detta läge) och traskade in till patienten. Hittade dock rätt på första försöket och sköterskan visste inte till sig av förtjusning. Så med lite (eller snarare MASSA) flax denna första dag så fick jag mig årets självförtroendeboost.

Tack för den och välkommen åter!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0