drömmar och saknad

Livet rullar på. Det känns som jag är mitt uppe i en höst som aldrig vill ta slut, fast åandra sidan gillar jag det. Jag känner att jag varje dag utvecklas och strävar mot att förverkliga några av mina stora drömmar i livet. Härlig känsla! Igår gjorde jag mitt sista pass på med 6. Vedmod. Men i sommar ska jag tillbaka och jag längtar nästan litegrann redan.

Men mitt under all praktik, allt jobb vid sidan av och träningar hit och dit så känner jag en sån längtan till att umgås med hela familjen samlad, jag längtar till att ha alla tjejer samlade i ett vardagsrum med massa kärlek, mys, prat och skratt så man får magrutor. Jag längtar till att bara få vara, utan stress och press. 

På måndag bär det av ut i äldreomsorgen för en till femveckorssejour fram till jul. Men först, en superhärlig helg med bara avkoppling och mys.

Puss B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0