Flitens lampa har lyst på getberget.



Ungefär såhär känner jag mig just nu. Som en speedad ADHD-hund.
Kom hem från avdelningen kl 16.00 efter att ha skött hela vårat vårdlag i princip själv idag. Shit vad det kändes bra! Jag kommer kanske att greja detta om ett år när jag blir klar, trots min farhågor! :)

Väl hemma var det bara att sätta sig och försöka ordbajsa ihop början på bokrecensionen i palliativ vård som ska in till veckan. Den är långt i från klar, men jag är en bra bit på vägen och känner mig sjukt stolt över diciplinen jag haft en kväll. Det är så sällan jag har tid över att sätta mig ner och hinna med allt som ska göras, men de kändes skönt att mota bort lite av ångesten jag haft över att ha detta hängandes över mig.

Fy fan vad jag längtar till helg nu, och snart är vi där. Ynkliga två dagar kvar! :)

Pyss /B

Ps: SNART ÄR DET DEN 12:E OCH IDOL! YEEEEEEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0