Godmorgon världen!



Jag har världens mysigaste känsla i magen efter nattens drömmar. Kanske inte av den drömmen där jag råkade döda ett sött litet marsvin som hette Melker. Stackarn var alldelens blodig efter att jag råkat tappa ner honom, och sedan blev han helt vild och skulle bitas när jag skulle plocka upp honom, så jag klubbade honom i huvudet med en blyertspenna (?). Stackars Melker.
Inte heller drömmen där jag och delar av herr-och damlag var och fikade på CK var speciellt mysig. Inte sett till sällskapet, utan med att jag var tvungen att äta en skitäcklig kladdkaka med sur grädde, bara för att dom andra hann ta muffinsen med choklad på före mig.

Näe, desto bättre var den tredje drömmen :) Det var en mysig, gullig och härlig dröm där en person gav mig världens charmigaste kärleksförklaring, haha. Det är så sjukt att den där feelgoodkänslan kan sitta kvar så länge efteråt. Men härligt!

Nu ska jag försöka få tag i handledande sköterska på nästa praktikplacering som jag ska göra, och försöka pussla ihop schemat. Jag är less på att pussla och få det att funka nu, men jag hoppas att det ska lösa det till det bästa.

Pyss/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0