Hej onsdag!

Fast jag kom på nu att det visst bara är tisdag.. Jaja. Inte lätt att ha koll alltid.

Koll hade jag då förresten inte igår heller, då Louice skulle låna mitt kort till omklädningsrummet. När hon frågade om koden, så gav jag henne den (8816) utan att tänka efter, men när hon 5 minuter senare kom upp till mig igen på mottagningen och sa att det var fel kod så slog de slint i mitt stackars lilla huvud.

Jag följde med henne ner och kämpade på vid dörren, men koden, den kom jag inte på. Inte förrän Maria sa; "Jamen vi pratar om nåt annat ett tag och så går du en liten sväng här runt. Hur var Idol i fredags?" Haha. Men det funkade, efter lite babbel och tänka på annat så stoppade jag in kortet och tryckte koden utan att tänka efter. Och det var väl så långt ifrån 8816 som man kan komma.

Jag behöver nog en remiss till geritriken för att göra en demensutredning är jag rädd :P

Slutbedömning på praktiken idag. Idag kommer dommen om jag skött mig eller inte. Spännande!

Puss/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0