Multiskillad -O ja

Har världens skönaste söndagkväll ensam hemma i soffan, ligger lite efter med alla mina favvoserier, GG, OTH, BMS, 90210 och The Vampire Diaries.
Ligger och ser dom på min lilla laptop med hörlurar samtdigt som jag ser "Vem kan slå Filip och Fredrik" på den riktiga TV:n, man tjänar en massa tid på det :)

Men helgen börjar nu lida mot sitt slut, en helg som jag till skilland mot Bea hunnit med massor känns det som, inte en lugn stund, fredagen innehöll en riktig trevlig kväll med Lili & Susie, en mer eller mindre (MER) pinsam stund när Linka fastnade i min klänning så jag genom ett fönster visade min bak för hela Johanna i parken :)
(Tackar mig själv för att jag valde rätt underkläder)  :)

En till rolig sak var att när jag står i kön och ska hämta ut jackan så kommer en kille fram till mig och ger mig sin jackbricka och gullar lite snällt så han inte behöver ställa sig sist i kön, snäll som jag är så hjälper jag honom, då säger han -Visst har vi träffats föut?  -Ja det känns så, säger jag.
Sen bollar vi fram och tillbaka hur, när eller var det kan ha varit, men vi kunde inte riktigt komma på det föränn en glödlampa tänds ovanför mitt huvud!!
-JAG VET, utbrister jag, -Du är ju kompis med J som jag var tillsammans med i sexan.  (SEXAN) :)
Träffade honom alltså på den tiden då man hängde i Lövånger och det roligaste av allt är att det är 17 år sen!!


Lördagen spenderades med att se på Innebandy, käka lite bakismat, sen var det dags för födelsedagsfirande för bror min som fyllde år, vart hockey & tacoskväll!!
Sen var det dags att besöka pappas grav och tända ett ljus, det var så sjukt vackert och rofyllt på kyrkogården, alldeles kolsvart och flera hundra ljuslyktor, familjer som samlats runt olika gravar på denna speciella minnesdag för bortgångna nära och kära.
Kan bara inte förstå att det är 16 år sedan han lämnade oss, men han lever ändå kvar hos oss och Alex är så nyfiken om sin morfar, så jag berättar gärnar historier om pappa för honom så han ändå vet precis hur hans morfar var!

Alex sötaste kommentar ang detta var ändå då han frågade mig om inte morfar kunde komma ner från himlen och komma på hans födelsekalas i somras, förklarade då att han inte har möjlighet till detta då himlen är så långt långt där uppe.
Då säger Alex -Men om jag klättar längst upp på lyktstolpen och räcker upp min hand så kanske han når den, då kan jag hjälpa honom ner.

Söta söta kille.....



Söndagen har ju Bea redan berättat om och eftersom detta vart det typ längsta inlägget in world history så ska jag nog lägga ner nu.

Ett avsnitt av T.V.D, sen väntar sängen.

Sov gott allihopa.

//Regina

Kommentarer
Postat av: Linka

Var ju bara Samuel som såg;)

2010-11-09 @ 19:00:23
Postat av: Anonym

Av dom han var med ja :)

2010-11-10 @ 09:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0