"Thai" here I come!

Hittade en lockande annons på nätet häromkvällen. Det var ett läckert hotell i Thailand som var till salu för ynka 4.2 mille. Tänk er att bara hoppa ut i det okända och starta ett resort i ett varmare land. Man arbetar där vinterhalvåret och åker sedan hem och bor i Sverige under den vackra sommaren =)

Jag skulle älska att vara hotellvärd! Skulle gå runt i mina Thaibrallor och mysprata med alla gäster på hotellet samt inreda och inreda lite till.

John han skulle kunna ha fiskeäventyr med gästerna. Jag skulle åxå anställa Bea och Regina med familjer som ska stå för underhållning och god mat =)
Vad säger ni, kör vi eller?

Hej Svej Thaitjejj!

Kommentarer
Postat av: Regina

Jag är lätt på!!!!

När åker vi? Måste bara hinna klart min magdansutbildning först, sen så är jag redo!

2010-11-04 @ 15:07:44
Postat av: Challan

Vi åker på måndag =)

2010-11-04 @ 16:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0