Uppraggad av en man, född -29.

Fredag förmiddag.
Jag står inne i en sal och pratar med en patient som tidigare under morgonen känt sig yrslig.
- Känner du dig svag på benen när du är uppe och går då? frågar jag, varpå en man på andra sidan salen skriker;
- Vet du tjejen, den enda som gör oss bensvag härinne - det är du!
Sedan utbrister årets garv inne i salen!
- Skratta ni, men jag är allvarlig! skiker den skrattande mannen igen.

HAHAHAHA!

Tidigare under veckan försökte en 95-årig man para ihop mig med dennes nästan 65-årige son, då han tyckte att han var i äldsta laget själv. 
Visserligen har jag en karl som är 4 år äldre än mig själv, men att jag skulle gilla män som är SÅ mycket äldre vet jag inte vad dom kan ha fått ifrån ;)

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0