When the sun shines, we´ll shine together.

Fy tusan vilken trevlig helg detta har varit, och fytusan för den usla uppdateringen, men det känns som att ni kanske klarar er ändå. Det är ju ändå bara en handfull som kommenterar och ger någon som helst feedback här. Cred till er!

Som sagt, helgen - sjuuuukt kul!
Fredag & trippen till Luleå och fredagsfinal i idol var en riiiktig höjdare, trots sugiga platser. Fuck första parkett & fuck ticknet!! Man såg ju bäst på typ tredje! Trots detta var kvällen sjukt lyckad och jag har sedan dess svävat runt på rosa fluffiga idol-moln!

Lördagen var ju även den en rikitgt höjdare då vi äntligen fick känna på hur det var att vinna igen! Två supermackor av fröken berg (hoppas ni förstår ironin) bäddade för en störtskön 4-3-seger! Att dessutom avsluta kvällen med en lagfest var helt top notch!

Idag har min underbara pappa uppvaktats på fars dag & vi har blivit bjudna på supersmarrig tårta och kanske dom goaste bullarna jag ätit i hela mitt liv! Oj, vad jag älskar min pappa.. ja, och så bullar förståss!

Ha en fortsatt trevlig söndag! /B

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja..Vem tycker inte om din pappa? Han kan väl va en av dom goaste gubbarna i hela världen? Men nog för att jag vet att han gör korv och sånt..men bakar han bullar?

2010-11-14 @ 18:57:21
Postat av: Åsa

Vårn lilla SKelleftewekend blir nod den 11-12 dec...

2010-11-14 @ 18:58:39
Postat av: Bea

Haha, nja, det är nog Sara som får cred för bullarna om jag ska vara ärlig! ;)

Åh, va kul! Jag ska se hur jag har det då. Är ute på praktik inom äldreomsorgen då, och jag har för mig att jag har helgpass den helgen, men jag ska kolla upp saken! KRAM!

2010-11-14 @ 20:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0