Wiiieeee...(se)

Jaaaaaa (y)   Imorgon är det dags för dagen som vi väntat på sen i augusti :)
Fyra tjejer, en bil, roadtrip och givetvis IDOL!!!!
Sen sitter jag här hemma och hoppas att vi kan hitta nåt bra middagsställe där uppe som har Sushi, hoppas bara de andra vill ha det me :)  Vad säger ni??

Nu ska jag ta och färga min autoban jag har på huvudet så man är fin inför morgondagen, sen väntar en massa mys i soffan!!

Här kommer en liten bild på min favvo och hans pappa som även han varit min Idol under hela min uppväxt!!



Funderar om man skulle ha gjort sig en skylt till morgondagen, nåt provocerande, eller bara nåt kul, nån som har några förslag???  :)  ALLA är välkomna!


//Regina

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sitter och spanar efter snygga brudar på tvn. Jag antar att ni skriker högst och har stora plakat?!

2010-11-12 @ 20:07:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0