Allt som hände igår kanske bara var en dröm?

Skitdagen jag hade igår kanske bara är en hemsk mardröm!? :)
För nu när jag sitter och läser en gotländsk nyhetstidning så hittar jag denna artikel som får mig att börja fundera om jag har alla får hemma, för visst var det ändå Linda som åkte!?


Olle Hedberg klarade sig inte vidare i talangtävlingen "Idol"
Tv-tittarna valde bort honom medan juryn var betydligt mera entusiastisk.
- Kalas, häftigt, cool, sa Laila Bagge Wahlgren.
Igår var det Beatles-tema på Idol och Olle Hedberg sjöng "Helter Skelter" från 1968, en tämligen okänd låt. Utan gitarren och med några hip-hop-steg på rundeln gjorde han ändå riktigt bra ifrån sig.
- Jag diggade dig starkt, men du borde få lite mer koll på din kropp, sa Laila Bagge Wahlgren.
Hon får stöd av de andra i juryn.
- Idag satt allt på plats och du var engagerad och hade en ball look, sa Anders Bagge som påminde om förra fredagens resultat som inte väckte samma beundran.
Andreas Carlsson var också nöjd.
- Du var väldigt bra.
Olle Hedberg sken som en sol efter låten.
I fortsättningen får han stå på egna ben, och även om tv-tittarna sågade honom har har han gjort sig ett namn genom att medverka i "Idol".

Åsa Sveds
[email protected]
0739-25 26 06

Gotlands Tidningar









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0