Äta, sova, jobba, dö..

..och jag ska inte gå och fiska ;)

Hejbaberiba, dagarna är verkligen fullspäckade nu. Praktik hela dagarna, träning på kvällarna och jobb om nätterna, men som jag sagt tidigare, om en sisådär 40 år får även jag gubbsova och klaga på grannarna ;)

Men innan dom där 40 åren har gått så har jag ett helt yrkesverksamt liv framför mig, vilket jag jobbar på nu. Har haft dom tre första dagarna på praktiken nu, och allt har varit underbart bra. Jobbigt, men bra! Jag trivs verkligen som fisken i vattnet och allt känns så himla rätt, fast jag kan inte låta bli att känna mig lite rädd. Om lite mer än ett år är jag färdig och då är det JAG ska ta besluten & göra rätt. Kommer jag klara det?

Är helt slut i huvudet nu. Alla nya saker man lärt sig och alla miljardes nya intryck har åsakat korvstoppning i hjärnan. Ska ta en skön powernap nu och försöka tänka på annat.

Pyss/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0