Dagens lustigaste

När jag stod och bytte däck på pappas garageuppfart idag, iförd min kanske fulaste mjukisdress och en skabbig mössa, så passerade en medelålders kvinna med sin hund. Hon stannade till vid bilen och stod bara storögt och stirrade på mig. Jag tittade upp och hejade lite förvånat på denna kvinna som jag aldrig sett förr.

Hon utbrister: "Men guud vad du är duktig". Jag skrattar till och säger tack varpå kvinnan fortsätter; "OCH GUUD SÅ FINA TÄNDER DU HAR!!". Jag kan, som ni kanske förstår, inte hålla mig för skratt. Känns kanske inte som det första man tänker på..? Lite som rödluvan och vargen..
Pappa kommer ut i samma veva för att kolla hur det går. Han hejar på kvinnan och det enda hon säger är "Du har verkligen en vacker dotter du! Ha en bra dag!", sen går hon.

Haha, hon må vara konstig, men hon gjorde min dag! Tack kvinnan!

Pyss / Bea

Kommentarer
Postat av: Maria

Hon har ju så rätt :-).

Kram

2010-10-16 @ 08:51:45
URL: http://livetmedmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0