We can dance until we die.

Fest hos Sahara igår, och en helt underbar sådan blev det. Underbart folk, roliga lekar, skitgod mat, äckligt mycket snacks och massa gott dricka. Det blev sedan att gå på antikrundan på station åtta, och hellsike så kul vi hade! Alla (två) dansgolv spelade schlager/dansvänlig musik, och vi hann även ner på Eriks pub och äga i karaoken.
Jag & Regina brände av Bra vibrationer (med tillhörande dansmoves) inför ett fullsatt ställe. Det stavades succé! Pitchen satt där den skulle, heh.

Trots en helt jädra underbar kväll så hände en sak som fick mig att känna mig förd bakom ljuset. Bland det värsta jag vet är när folk gör sig lustiga på min beskostad för att dra egen vinning av det och det hela gjorde att jag faktiskt tog illa vid mig. Jag kan tycka att jag är värd bättre än såhär efter allt...
 
Ser nu fram emot en myskväll i soffan med idol-repris, snorpapper, lite sällskap, tända ljus och chirredirre i mängder. Sen kan jag ju inte låta blir att undra hur det gick för en viss vän som bekräftade efter tvåsnåret att denne fått hugg?! hihi! Måste nog uppdatera mig om läget känner jag!

Pyss B

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är världens bästa, vet du det? :)

PYSS PYSS

2010-10-03 @ 01:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0