Eller hockey-VM iallafall....

Sick Vibrations verkar det vara idag, vaknade själv med feberfrossa imorse, insåg då att det inte fanns så mycket annat än sjukanmäla sig, sen hamnade jag i soffan, somnade och sov i 7 timmar till, helt utslagen.

Har dock försökt få lite frisk luft i afton för att piggna till, passade då på medans Alex hade träning att köra upp på Vitberget och titta på en helt underbar solnedgång, synd bara att man inte hade med sig en kamera, då hade jag kunnat visa hur otroligt vackert det var!

Men nu ska jag krypa ner i soffan igen, frossan ger inte med sig och mina ögonlock vill stänga för kvällen!!

//Regina

PS.  Har btw fixat en tid för att kolla upp ryggen min, på onsdag är det dags att få domen, hoppas bara den inte är allt för hård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0