en lugn & mysig lördag

Lördagkväll, och en riktigt lugn sådan är det. Grannarna kör all in, men inte jag (om vi inte snackar chirredirre vill säga, hihi). Imorgon vankas nämligen match för snygga IBK borta mot Vindeln, ett Vindeln som inlett sin säsong extremt bra, så det kommer blir en tuff drabbning imorgon!

Sitter här nedmysen i soffan med filten virad runtom mig. Har tänt tusen ljus som brinner så vackert i lägenheten. Det är ändå lite mysigt att det blivit mörkt på kvällarna. Åt dessutom just en satsumas och fick årets släng av julfeeling. Jag längtar tills det är dags för julpyntning och har under kvällen bestämt att jag ska köpa en riktigt stoor & fin adventsstjärna till vardagsrumsfönstret :)

Igår hittade jag en sida med jättefina smycken, så på väg hem till mig är nu ett superfint halsband. Det är en skyddsängel, och på taggarna har jag valt att gravera in "mamma" och "kärlek". Snart tre år sedan, helt ofattbart!



/B

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilket fint halsband!!! Vars hittae du det?? Pöss

2010-10-16 @ 22:42:11
Postat av: Bea

http://jfr.webb.se/



Väldigt många fina grejer ;)

2010-10-17 @ 16:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0