fredagsmys

En underbar fredagkväll. Sammanfattningsvis har jag varit med om följande:

♥ Åkt 28 mil, varav en tredjedel i sannas knä. Mys
♥ Sett en råspännande innebandymatch mellan IBK och K4, där IBK med nöd och näppe tog tre poäng.
♥ Varit med om väldigt trevliga återseenden.
♥ Sett vem som är upphovet till allt vad som kallas mode i jauret.
♥ Diggat partymusik, blivit partysugen och sedan insett faktum igen.
♥ Varit nervös.
♥ Varit jättebusig.
♥ Lärt mig svara när det ringer i en samsung galaxy.
♥ Skrattat och haft underbart trevligt med ett gäng väldigt underbara tjejor.
♥ Rapat väldigt högljutt, och sedan kommit på att det tydligen var MASSA folk som stod bredvid.

Nu ligger jag välbehållen hemma i sängen med laptopen på magen och ska tvärsluddra mig igenom kvällens idol. Jag vet ändå att man inte kommer att kunna hålla sig undan resultatet framtill imorgon kväll, så det är lika bra att ta tag i det nu om man vill se det med lite spänning.

Gameday imorgon. Håll en tumme!

Pyss&gonatt/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0