Ge mig tid och energi, please.

        

Dygnet i fröken Bergs värld är just nu alldelens för kort. Min häck är så full (och inte av bajs), men jag kan inte plocka bort något. Min enda utväg är väl att vända mig till någon som har ansvar för dygnsfördelningen och som kan sätta in typ 48 timmar på mitt dygn..

Jag försöker se denna vecka med positiva ögon, men just nu känns det som att orken fattas.
Kommande dygn i mitt liv: 22-08 vakennatt, 08.30~15.00 skola, hem å äta, göra undan hemma, lämna in bilen på service, 18.30~21.00 match. Utöver detta har jag dussutom tusen grejer till att göra. När ska jag hinna?

(thank good för underbara drömmar när man taktikvilar i allafall! ;) )

Jag längtar till helg.
/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0