hälj!

Efter kommentaren "Alltså Bea, jag måste bara säga en sak.. Du är fanimej en av dom mest kompetenta studenter jag nånsin haft. Shit vad du är duktig!" tog jag helg med ett stort leende på läpparna.

Och vilken helg detta är liksom! Igår blev det myskväll hemma. Idol, fläskkarré och gratäng, chirredirre, karra och glass med hard topping genomsyrade kvällen. När det sedan blev nyheter kl 22.00 somnade jag i soffan och vaknade till lagom till att daniel åkte ur. Sen gubbsov jag ett tag till. Ja, faktiskt fram till 10.09 i morse. Trött tjej, oja!

Sitter och taggar inför derby nu. Jag är lite smånervig, men hammarängen ska få äta upp  7-1 förlusten mot dem som vi fick genomlida på försäsongen. Vilket skämt! Men nu är det som sagt andra bananas.

Taggar även den årliga halloweenferren med herr och damlag som går av stapeln i kväll. Hehe, alltså min utklädnad gör mig om än ännu fulare! Helt sjukt!! Men det kommer bli en fett rolig kväll kan jag lova er :P

Pyss & hej /Fettotjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0