IDOL

Här är låtarna som idolerna sjunger på fredag:

Minnah Karlsson

”Ambitions” (Donkeyboy).

Daniel Norberg

”Glorious” (Andreas Johnson).

Alice Hagenbrant

”Breakaway” (Kelly Clarkson).

Andreas Weise

”Feel” (Robbie Williams).

Linnea Henriksson

”Heartbeats” (The Knife).

Linda Varg

”Iris” (Goo Goo Dolls).

Olle Hedberg

”Från och med du” (Oskar Linnros).

Elin Blom

”I don't believe in you” (Pink).

Jay Smith

”Heart shaped box” (Nirvana).

Geir Rönning

”Rosanna” (Toto).




Funderar om Olle verkligen bara sjunger låtar som jag och säkert många andra tycker är hur bra som helst eller om han är smart och väljer det publiken vill höra, för håll med, visst har ni alla suttit och funderat varför vissa Idoler väljer låtar man aldrig hört förut!? 
Nu är inte jag nåt musikgeni, men jag lyssnar ju heller på en "sämre" artist som sjunger en riktigt bra låt än en artist som sjunger felfritt men med en dålig låt!!

Hur som helst så kan jag nog redan nu säga att Olle sitter säkert.

//Regina

Kommentarer
Postat av: Jenny

Han är så söt. MEN liknar han inte Patric lite föööör mycket...?? Tycker nästan att det är lite obehagligt. Karl tycker däremot att det är jobbigt och obehagligt att jag påpekar det så fort jag ser honom i rutan... hahaha



Kram

2010-10-14 @ 09:57:00
URL: http://hartelius.bloggagratis.se
Postat av: Louice

man behöv ju bara titta på han så sitter han säkert (; söten!

2010-10-15 @ 14:30:28
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Idol är helt okej att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-15 @ 17:55:48
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0