Inte lätt...

Det är verkligen inte lätt att bli gammal!
Igår så hade vi innebandymatch mot ett gäng småtjejjer. Tror att jag skulle kunna vara morsa till 90% av dem och när jag tänker efter så skulle även en del av flickorna i mitt eget lag kunna vara mina döttrar :/ Fast det är klart hade jag blivit mamma som femtonåring så hade jag nog inte spelat innebandy idag och förhoppningsvis inte i samma lag som mina egna barn iaf ;)

Som krydda på moset så hade jag min systerson och hans småkompisar som busringde på våran dörr igår och när jag öppnade dörren för att busa tillbax och verka vara arg så skrek en av killarna *SURKÄRRING* -buhuuuu!

Så denna dag tänkte jag ta lite själavård och gå och bli masserad i en timme för att motverka ledbesvär och andra ålderskrämpor, kanske även unna mig en ansiktskräm som motverkar rynkor. Tycker dock att det är som man säger "Rynkor är livets smilgropar" men man vill ju inte ha för många av dem ;)




Hej svej gammtjejj!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0