It´s been a hard day´s night..

Vilken vecka! Jag är död, men sjuuukt lycklig! :)

Jag trivs så underbart bra på praktiken. Alla är helt fantastiska och har tagit hand om mig på ett föredömligt sätt! Kan redan, efter bara en vecka på stället, säga att detta är LÄTT den bästa placeringen jag haft hittills i utbildningen! :) Idag damp även tentaresultatet (som jag gruvat mig så jäkulskt för) ner i inkorgen på mailen. Lyckan visste inga gränser när jag såg att jag klarat den. Usch så skönt det känns att lämna den kursen bakom sig och blicka framåt!

Men som jag sagt tidigare så har jag det kämpigt att få ihop mitt livspussel. Jag om min sambo har inte sett varandra många minuter denna vecka, men han är helt underbar och ställer upp för mig i alla väder plus att han har sån förståelse för mitt minst sagt fullspäckade schema just nu. Vad skulle jag göra utan dig? ♥

It's been a hard day's night, and I been working like a dog.
It's been a hard day's night, I should be sleeping like a log.
But when I get home to you, I'll find the things that you do
will make me feel alright..

Puss puss /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0