Ny rygg!!

Var ju kotknäckarn igår och visst hade jag fel i ryggen, är dok helt mörbultad, massage brukar ju vara skönt, men det här var det värsta jag varit med om, men håll i hatten, jag har inte ont längre, förutom att jag har blåmärken hela ryggen, men I själva ryggen känns det faktiskt bra, behöver inte hålla i väggen när jag hostar eller nyser längre av rädsla att ryggen ska gå av, jag kan tom vända mig i sängen på nätterna utan att det ska vara ett helt projekt....
Åååå va jag trivs, har som glömt bort hur underbart det kan vara utan smärta!

Fick en övning som jag ska göra för att hålla det bra, sen får jag absolut inte göra armhävningar och dyl. för hur svga eller starka ryggmuskler man än har så svankar man då, å det är ett big No No för mig, det är visst därför jag har problem, ska härmed hålla ryggen rak och sluta svanka!

Lycklig -OJA!!

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0