o-o-o-o-overdrived.

Jag har inte lagt i överväxeln som allas vår idol-ola skulle ha sagt, eller sjungt. Jag har blivit o-o-o-o-o-overdrived (=överkörd på bea-engelska).

Det känns som att ångvälten, väghyveln, gaffeltrucken, långtradarn, tåget, dumpern och baklastarn varit framme igen. Jag känner mig totalt manglad. Slutkörd. Like a trace (=trasa på bea-engelska). Nu ska jag inleda sm i sova hårt och länge. När ni andra går till jobbet, ska jag bara vända på mig i sängen och fortsätta sova. När ni andra äter lunch, då myser jag in mig ännu mer under täcket och fortsätter sova.

Men en sak är säker. Innan 15.30 är jag uppe, för då drar vi 14 mil nordväst för förstklassig innebandy och mys. GILLAS! Thank god, it´s helg!



(Snör in en arkivbild då vi också var allt annat än pigga. Festivallördag. Kl är 03.30. Vi sov i tre dygn efter det, men kul var det)

Tjingtjong/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0