the winner takes it all.

Änd ume-losarna standing small, hehe.
 
Efter en natt med weirdo drömmar om den gamla vanliga hockeyplayern, så vaknade jag och kände ett sjukt matchsug. Taggad till tänderna. Det visade sig att fler i laget ville vinna idag, så vi gick ut och gjorde det helt enkelt. En riktigt skön 5-1 seger denna underbara lördag satt precis där den skulle. Fullkomligt ÄLSKAR känslan av att vinna!!

Nu återstår det att se vad som händer ikväll, men innan jag tar tag i det blir det en lååång skönt dusch och sjunga så högt jag bara kan i duschen. Skönsång ofcourse ;)

Tjing/B


Kommentarer
Postat av: Linka

Seger-sången är den bästa sången:) Tyckte jag hörde nått ljuvligt från Getis under prommen min;)

2010-10-09 @ 15:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0