Tjohej! Snart helg!

Jag har nedräkning. Halva veckan gjord och endast en sisådär tusen timmar kvar för mig att jobba framtill jag får helg, but still. På fredag är det fredag! Dit längtar jag! :)

Jag mår som en gud, omän jag har typ världens jäktigaste liv just nu, men det är så jädra kul!
Har fått jättefin feedback & respons och fått höra så himla mycket fina saker om mig och mitt yrkesval. Jag växer tre meter om dagen och är snart inskriven i rekordboken på köpet. Hoppas man blir miljonär då. Jaja, hursomhelst, jag älskar att få det bekräftat att jag valt rätt (trots att jag fortfarande har samma panik för att bli utexaminerad, haha)

Snart dax för jobbet, och då hoppas jag att jag ska kunna hålla mig vaken ett litet tag i varje fall och förska plöja mig igenom några sidor till i min patografi som vi ska recensera vid sidan om praktiken. Som att det inte räcker med andra praktikarbeten som vi dessutom ska göra vid sidan av allt, näemen, fullt ös medvetslös.

Skål, sup och svälj, snart är det hälj! 
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0