Vad handlar njurarna om?

Inatt var det tredje natten på väldigt kort tid som jag drömde om njurar igen! Fast inatt var det Challan som var inlagd på avdelningen där jag praktiserar, just föratt hon var jättesjuk och hade problem med njurarna! :P (jag måst nog kolla upp vad dom där njurarna symboliserar egentligen, hehe. Hoppas det betyder nåt i stil med "du vinner snart en miljon")

Jag hade även en patient som hette Uwe Forsberg (spännande förnamn) som jag tappat bort. Dom ringde sedan från växeln (?) och berättade att dom hittat Uwe skjuten utanför psyket, sen var det nån som hade släpat runt kroppen på parkeringen. Tydligen vanligt förekommande enligt hon på växeln!

Jag ska gå och ta mina mediciner igen.. :P
/B


Kommentarer
Postat av: Evelina

har du glömt ta tabletterna i veckan? förstår att du har fullt upp,men glöm inte pillerna!



Kram! ;)

2010-10-22 @ 21:43:52
URL: http://[email protected]
Postat av: Bea

inte att förglömma tvångströjan heller ;) Varm och skön när det är hurvigt ute! hehe!

2010-10-22 @ 21:45:23
Postat av: Åsa

Tycker det låter som du sover alldeles för lite.. Men fortsätt med det! Det är så roligt att höra dina fantasifulla drömmar...(kan också va ett släkt drag...pysslar lite med sånt jag oxå) Pösseli pöss...

2010-10-23 @ 08:41:24
Postat av: Bea

Jag sover som en prinsessa. Minst 8 timmar per natt, men jag sover nog inte så hårt där mot morgonsidan! ;) Jag snackar massor i sömnen också. Är även det ett släktdrag? :) Pöss!

2010-10-23 @ 12:03:38
Postat av: Åsa

Nix isängen håller jag snattran ;))

2010-10-23 @ 15:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0