Vi ses till jul.

Jag har varit lugn som en filbunke tills nu i morse angående VFU´n, men NU har paniken infunnit sig, inte för själva praktiken utan mer för hur fan jag ska hinna med allt?
Heltid praktik, nästan 30 h i veckan på mitt vanliga jobb, flera skoluppgifter som ska göras, och därimellan ska man hinna klämma in träningar och ett privatliv..

Jag känner mig ungefär lika lugn som en börsmäklare i new york just nu!

Som vanligt längtar jag tills man kommit in i allt och den värsta stormen har lagt sig. Då kommer jag nog att känna mig mer tillfreds med situationen. Jag hoppas bara att mina nära och kära kommer att ha förståelse för den asociala sida som kommer att infinna sig hos mig under några veckor! :(

Pyss/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0