Because i´m worth it!

Hoppsan. Råkade visst ta en powernap på två timmar idag. MED. Men sinnessjukt skönt var det vill jag lova.
Att kunna slumra i soffan framför tvn en tisdag är vardagslyx i mina ögon ;) Sedan tycker jag även att jag förtjänade det då jag har en halverst sömnlös natt i bagaget, samt att jag råkade putsa alla fönster då jag kom hem från att ha pluggat halva dagen och ätit MASSA mat andra halvan. Jag är helt enkelt ett universalgeni med många strängar på min lyra (Bruzelius & Skärvad, 2004, s. 204).

Känner toktagget inför träningen ikväll. Efter det kollektiva magplasket i söndags så känns det som att det är dags för ALLA att ta i detta och ge jädrat allt för att få det att funka. No more daltande, för nu är det tusan på tiden att alla drar på sig arbetshandskana och vågar ta grovjobbet.

/B

             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0