Fredagstipset: Googla er själv!

Jag vet inte om man ska ta det som att man har jävligt lite att göra, eller helt enkelt bara har lite udda intressen, men jag brukar då och då googla på mitt namn för att se om det kommit upp något nytt och häftigt.
När jag googlade på Beatrice Berg var den första bilden som kom upp denna:



Nej, det var inte särskilt jag.

Jag fortsatte sedan min googlesökning med "Regina Berglund". Detta var den första sökträffen:



Jag vet inte, men det känns som det säger en hel del om våran relation :P

Fortsättningsvis gjorda jag diverse intressanta sökningar. Har googlat på typ alla jag känner, här kommer ett urval:

Sarah: 

(Bara jag som tycker att hon är lik bråkstaken Mattis i Madicken. Men hon är snäll. På rikt)

Louice:

(Ung, söt och oskuldsfull)

Challan:

(den konstnärliga åderpålen i challan)

Maria Johansson:

(inte så jättelikt..)

Jennie:

(aningens svullna lymfkörtlar Jennie!!)

Sanna HP:

(typiskt sanna)

Rebban:

(nytt matchställ tror jag på!)

Emma Stenman:

(När jag började fundera över vem som var Ulven, så kom jag på.. Jag hade ju gjort en felaktig sökning..)

Ulven:

(.....?)

Det är så krövla bökigt att ladda upp bilder, så nu ger jag upp. Men som sagt - Googla erat namn, det är really funny en fredagkväll när man varit uppe sen 04.40!

Puss/B

Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHHA, så klockren. Jag älskar chokladbollar!!

2010-09-18 @ 15:06:16
URL: http://sannahp.blogg.se/
Postat av: Louice

hihi (: (:

2010-09-18 @ 16:38:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Sarah

Menooooh så snyggt... Mattis... Lortungen? Tja - det är nog jag :)

2010-09-18 @ 18:04:16
Postat av: EMMA STENMAN

hahah underbart.

2010-09-18 @ 18:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0