Helt normalt!

Har ikväll känt mig som en blottare, eller hur jag tror att en blottare måste känna sig :)
Kära syster var hemma med Alex medans det var träning, när jag sen kom hem så duschade jag, satt sedan på mig morgonrocken, då vill ju givetvis syster ha skjuts hem, så jag tänker va fan, det är ju mörkt, ingen kommer att se mig, så jag satt på mig skor och gick ut till bilen, på vägen hem så börjar jag tänka -Va fan gör jag om bilen strejkar?  Soppatorsk?  Krock?   Jag sitter ju i bilen med endast skor och morgonrock, INGET annat :)
Hur skulle jag förklara det?   Folk skulle nog tro att några får har rymt från hagen!
MEN jag klarade mig hela vägen hem -Tack o lov!  :)

Fredag imorgon, ska inte göra något annat än sova, eller jo, blir nog att se ett eller flera av mina favvoserier som alla haft säsongspremiär i veckan, måste bara få min lilla lapp att börja fungera, just nu är det stationär som gäller, gillas inte!!

Jo... på lördag är det Pink Ladieskväll igen, 4 år sen sist!!

 

Kommer att bli hur kul som helst! :)

Natti natti!

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0