Hemliga Bumbibjörnar!

Lite Bu & Bä till den vuxna personen jag bor med idag!
Bu för att han skulle spela in IDOL åt mig så jag kunde se det när jag kom hem, slår igång inspelningen och ser då att han spelat in Uppdrag granskning.  Tack för den!!!!

Men han ska ha en eloge för att han var gullig och kom hem med en present idag:



Ett chockrosa drag.
Jag funderar om han tycker att jag ska börja fiska lite mer, smart "drag" av honom då att köpa rosa fiskesaker! :)


På tal om bumbibjörnar.....   Har en stor funderation om vem [email protected] är, varje gång jag ska logga in på min mail kommer den alltid upp som förstaval, men icket är det min!
Gissar att nån loggat in på min dator, inget ovanligt med det iofs, men nu är den ju som fast där så jag blir alltid påmind om den....  nyfiken JA!

Ha de gott!!
//R

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAHHA det är maricas mail adress ahahah

2010-09-29 @ 22:02:08
Postat av: Regina

Haha, men när har hon loggat in på sin mail på MIN dator??

Men va bra att det är uppklarat iallafall, har funderat väldigt väldigt länge! :)

2010-10-01 @ 18:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0